بررسی نارسایی‌های فرآیند واردات، تحلیل وضعیت قاچاق و بررسی خدمات گارانتی در حوزه لوازم خانگی

در این گزارش به مطالب متنوعی حول موضوعات واردات، قاچاق و خدمات گارانتی در حوزه لوازم خانگی پرداخته شده است.

سرفصل‌های مربوط به موضوعات بررسی شده در این گزارش به شرح زیر می‌باشند.

  • توضیحات کلی درخصوص فرآیند واردات لوازم خانگی و عملیات گمرکی
  • روند مرحله به مرحله واردات لوازم خانگی به کشور
  • شناسایی نارسایی‌های موجود در روند واردات لوازم خانگی
  • بررسی اجمالی طرح‌های اجراشده تاکنون به‌منظور کاهش حجم قاچاق
  • برآورد میزان قاچاق لوازم خانگی
  • شناسایی مبادی ورود قاچاق
  • بررسی خدمات گارانتی و وارانتی در حوزه لوازم خانگی
  • شرکت‌های ارائه‌دهنده‌ی خدمات گارانتی برخی برندهای مهم داخلی و خارجی
  • بررسی خدمات پس از فروش در اتحادیه اروپا
  • قوانین اصلی گارانتی در اتحادیه اروپا
  • برخی از قوانین فرعی مربوط به ضمانت کالا
  • ساختارهای ایجادشده برای بهبود کیفیت ضمانت کالا
  • بررسی خدمات پس از فروش در ایالات متحده آمریکا
  • قانون اصلی گارانتی ایالات متحده
  • انواع گارانتی قابل ارائه در ایالات متحده آمریکا
  • مفهوم «گارانتی خانه»
  • قوانین تبلیغات در خصوص گارانتی
  • قوانین خرید غیرحضوری
  • قانون cooling off period
  • شرکت‌های واسطه‌ی ارائه‌ی خدمات پس از فروش در ایران، اتحادیه اروپا و ایالات متحده
  • تخمین تعداد خریداران مایل به بهره‌مندی از خدمات گارانتی در ایران
  • بررسی میزان و نوع شکایات در حوزه خدمات گارانتی لوازم‌خانگی در ایران
  • تحلیل منفعت_هزینه‌ی خدمات گارانتی
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *