بررسی وضعیت مونتاژکاری و طراحی خودرو با برند داخلی

استراتژی توسعه محصول خودروسازان داخلی؛ چالش ها و راهکارها

این گزارش با مقایسه استراتژی توسعه محصول خودروسازان جهانی و خودروسازان داخلی. به بررسی روند حرکت خودروسازان داخلی به سمت درونی کردن توانایی های یک خودروساز جهانی می پردازد. وضعیت مونتاژکاری، طراحی پلتفرم و توسعه محصولات با برند داخلی در ایران و تاثیر آن بر روند سودآوری، کاهش ارزبری و افزایش اشتغال زایی مورد بررسی قرار گرفته و دلایل عدم انگیزه خودروسازان به طراحی پلتفرم و سرمایه گذاری در طراحی و تحقیق و توسعه بحث شده است.

در انتها راهکارهای پیشنهادی برای تحریک خودروسازان برای حرکت به‌سمت طراحی خودرو با برند داخلی و دوری از مونتاژکاری و در نتیجه جهانی شدن خودروسازان توصیه شده است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *